dinsdag 27 juli 2010

Voorbereidingen WK: interview met Bruno


Donderdagavond springt Bruno op het jeugdwereldkampioenschap. Om hem iets beter te leren kennen, volgt hier een kort interview met hem:

ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
5,5 jaar
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Via mijn neef die bij Moving sprong, en mijn zus en nichten deden dat ook, dus wou ik dat ook wel eens proberen
Wat is je favoriete truc?
Krachtcombinaties
Welke truc haat je?
Alle trucs die ik niet kan!

WERELDKAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit WK?
Persoonlijk niet zo veel, als het minder is dan verwacht zie ik het als een voorbereiding voor de Masters in oktober
Waar kijk je het meest naar uit?
Het verdwijnen van de stress na de wedstrijd
Waar kijk je het minst naar uit?
De stress van de wedstrijd zelf
Hoop je knappe meisjes te ontmoeten in Zweden?
Nee, die zijn er waarschijnlijk toch niet!
Wat verwacht je van volgend seizoen?
Dat ik kan blijven springen (al de uren van school uitkomen)!