zondag 25 oktober 2009

Interviews met IDDC-gangers: vandaag Nicky

Elke dag van deze week komt er een interview op deze website met een springer die meegaat naar het Internationaal Double Dutch Championship in Parijs vanaf donderdag. Vandaag is Nicky aan de beurt:

ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
Ik begin nu aan mijn 7de seizoen
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Eerst was er dansen in Buggenhout bij Aster, en toen Aster Moving opgericht heeft ben ik meegekomen naar Baasrode
Wat is je favoriete truc?
Kan je die vraag niet tot het laatste uitstellen? Pff, zo moeilijk. Ik vind triples en quads allemaal leuk, maar ik kies dan toch voor TJ.
Welke truc haat je?
Crazy cross

INTERNATIONAAL DOUBLE DUTCH KAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit IDDC?
Ervaring opdoen
Waar kijk je het meest naar uit?
De andere landen bezig zien
Waar kijk je het minst naar uit?
(zonder aarzelen) Het naar huis komen
Hoop je knappe jongens te ontmoeten in Parijs?
Moet ik daar echt op antwoorden? Als er één rondloopt en het is een Belg, dan misschien wel
Wat verwacht je van de rest van het seizoen?
Plezier maken, veel bijleren en een goed resultaat neerzetten
Ga je Luna missen in je nieuw team?
Tuurlijk!