donderdag 29 oktober 2009

Interviews met IDDC-gangers: vandaag Annelore

Elke dag van deze week komt er een interview op deze website met een springer die meegaat naar het Internationaal Double Dutch Championship in Parijs vanaf donderdag. Vandaag is Annelore als laaste aan de beurt:
ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
5 jaar
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Er stak een foldertje van Moving in de brievenbus, en ik dacht: ik ga dat eens proberen, en zo ben ik begonnen!
Wat is je favoriete truc?
Pfff, ik vind ze allemaal leuk, maar ik kies high frog
Welke truc haat je?
(na lang denken) Geen enkele eigenlijk!

INTERNATIONAAL DOUBLE DUTCH KAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit IDDC?
Dat we er veel ervaring gaan opdoen voor volgende wedstrijden
Waar kijk je het meest naar uit?
De wedstrijd zelf
Waar kijk je het minst naar uit?
Het wachten tussen het springen
Hoop je knappe jongens te ontmoeten in Parijs?
De meeste versta ik toch niet, dus niet echt
Wat verwacht je van de rest van het seizoen?
Dat we goed springen
Ga je Luna missen in je nieuw team?
Ik denk het wel