maandag 26 oktober 2009

Interviews met IDDC-gangers: vandaag Morgane

Elke dag van deze week komt er een interview op deze website met een springer die meegaat naar het Internationaal Double Dutch Championship in Parijs vanaf donderdag. Vandaag is Morgane aan de beurt:

ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
Goeie vraag! Vanaf mijn 2de leerjaar, 5 jaar dan! (na enig denkwerk) Ah nee, 6 jaar!
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Via Moving, toen Aster nog bij mijn papa kwam (de papa van Morgane is kinesist red.), ’t zal wel zoiets geweest zijn.
Wat is je favoriete truc?
(na lang denken) crougar-crougar, da vind ik wel tof
Welke truc haat je?
Is overslag een truc?
Ja
(triomfantelijk) Overslag dan!!!

INTERNATIONAAL DOUBLE DUTCH KAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit IDDC?
Pfff, zo’n moeilijke vraag. Niet laatste zijn!
Waar kijk je het meest naar uit?
De oefeningen!
Waar kijk je het minst naar uit?
Naar de speed!
Hoop je knappe jongens te ontmoeten in Parijs?
NEEEE!!! (gevolgd door een schaterlach)
Wat verwacht je van het nieuwe seizoen?
Dat ik veel kan bijleren!
Ga je Luna missen in je nieuw team?
Ik ga ze erg missen! Ik vind dat wel een toffe!