vrijdag 24 juli 2009

Interviews met onze EK-gangers: vandaag Nele


Elke dag verschijnt er een interview met 1 van de springers die volgende week naar het Europees Kampioenschap rope skipping zullen gaan. Vandaag is Daan aan de beurt:
ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
7 jaar
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Als ik 6 jaar was heb ik een kamp van BVLO gevolgd. Toen was er echter in de buurt geen club, tot op het moment dat Aster in Buggenhout rope skipping begon te geven en ik daar ben beginnen springen
Wat is je favoriete truc?
Frog
Welke truc haat je?
T-toad aan mijn verkeerde kant

EUROPEES KAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit EK?
Ervaring opdoen en qua resultaat maakt het mij niet zoveel uit. Ik vind het al een hele prestatie dat we daar staan. Als je je verwachtingen niet te hoog zet, kan je ook niet teleurgesteld zijn!
Waar kijk je het meest naar uit?
Heel het EK op zich, en dat we voor ons land kunnen springen en dat we tot die top mogen horen.
Waar kijk je het minst naar uit?
(direct) Het naar huis komen.
Hoop je knappe jongens te ontmoeten in Zweden?
Voor ik Bram Willaert (haar vriend red.) had ontmoet wel, nu niet meer.
Wat verwacht je van volgend seizoen?
Ik weet het eigenlijk totaal niet aangezien we met weinig senioren zijn en ik niet weet of ik een team zal hebben. Sowieso doe ik mee aan de Masters!