zondag 26 juli 2009

Interviews met onze EK-gangers: vandaag Aster


Elke dag is er een interview met 1 van de springers die volgende week naar het Europees Kampioenschap rope skipping zullen gaan verschenen. Vandaag eindigen we de reeks met hoofdtrainster Aster:
ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
Ik spring nu niet meer, maar ik heb gesprongen van 12 jaar tot 19 jaar
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Op school werd dat over de middag gegeven en ik had daar eens een demo van gezien en dat leek mij heel leuk om zelf te doen
Wat is je favoriete truc?
Frog
Welke truc haat je?
(direct) Alle soorten releases, in mijn tijd bestond dat nog niet

EUROPEES KAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit EK?
Dat de springers een unieke ervaring opdoen en dat er een leuke sfeer zal zijn binnen het team en tussen alle Belgische supporters
Waar kijk je het meest naar uit?
Om het Europese niveau eens te zien
Waar kijk je het minst naar uit?
De fouten van de springers (lachje)
Hoop je knappe jongens te ontmoeten in Zweden?
Ik heb de knapste jongen al ontmoet (Aster gaat eind augustus trouwen met Dieter red.)
Wat verwacht je van volgend seizoen?
Veel gezwoeg en gepuzzel bij de nieuwe teamindeling. Dat iedere springer veel plezier beleeft aan volgend seizoen