zaterdag 25 juli 2009

Interviews met onze EK-gangers: vandaag Celien


Elke dag verschijnt er een interview met 1 van de springers die volgende week naar het Europees Kampioenschap rope skipping zullen gaan. Vandaag is Celien aan de beurt:
ALGEMEEN
Hoe lang spring je al?
Vanaf het 6de leerjaar, 4 jaar dus
Hoe ben je in contact gekomen met rope skipping?
Via een briefje in mijn bus van Moving
Wat is je favoriete truc?
Frogs in double dutch
Welke truc haat je?
Achterwaartse trucs, dat is echt mijn ding niet!

EUROPEES KAMPIOENSCHAP
Wat verwacht je van dit EK?
Dat het daar tof zal zijn! Ook het bijleren van alle andere springers en de ideeën die ik zo zal opdoen.
Waar kijk je het meest naar uit?
De wedstrijd zelf
Waar kijk je het minst naar uit?
Naar het eten, als het niet lekker zou zijn
Hoop je knappe jongens te ontmoeten in Zweden?
(enthousiast) JA!!! (Al lachend) dat is het enige waarvoor ik ga!
Wat verwacht je van volgend seizoen?
Oei, moeilijke vraag. Dat mijn Masters goed zullen zijn en dat ik in een tof team zal zitten!